مقالات

نکات و ترفندهای PUBG Mobile

نکات و ترفندهای PUBG Mobile

نکات و ترفندهای PUBG Mobile: استاد بتل رویال شوید

در حال حاضر همه در مورد بازی های بتل رویال صحبت می کنند و دو مورد هستند که دستگاه های تلفن همراه را تحت تأثیر قرار داده اند: PlayerUnknown’s Battleground و Call of Duty: Mobile. هر دو برند بتل رویال خود را به گیمرها در حال حرکت ارائه می دهند,برای کمک به سرعت بخشیدن ، در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که می‌توانید در PUBG Mobileبه بهترین نحو بازی کنید.

 

نحوه راه اندازی PUBG Mobile

  • .1ورود خود را هوشمندانه انتخاب کنید: می توانید به عنوان مهمان بازی کنید، از فیس بوک یا توییتر برای ورود به PUBG Mobile استفاده کنید. فیس‌بوک یا توییتر به این معنی است که باید به حساب خود متصل شوید، اما سپس می‌توانید داده‌های خود را همگام‌سازی کنید، بنابراین می‌توانید بدون از دست دادن تمام پیشرفت خود، به تلفن یا رایانه لوحی دیگری بروید.
  • .2 گوشی خود را آماده کنید: یک بازی سخت است و گوشی شما باید در بهترین حالت خود باشد. هر چیزی را که به آن نیاز ندارید بردارید، از همه برنامه‌های دیگری که ممکن است در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، خارج شوید. صرفه جویی در باتری را خاموش کنید، بهینه سازهای داده را خاموش کنید، حالت شب را برای بهترین تجربه خاموش کنید. شما می خواهید روشنایی خودکار را خاموش کنید – ممکن است در طول بازی صفحه نمایش را کم نور کند تا به خوبی نتوانید ببینید .
  • .3شبکه خود را آماده کنید: در اینجا کارهای زیادی نمی توانید انجام دهید، اما برای تجربه ای بدون تاخیر، به اتصال خوب به سرورهای PUBG نیاز دارید. سرعت شبکه خود را با استفاده از چیزی مانند Speedtest (اپ استور اپل، گوگل پلی) آزمایش کنید و از تلاش برای پخش در زمانی که شخص دیگری در حال پخش محتوای 4K است خودداری کنید – ممکن است متوجه شوید که بازی با اتصال 5G بهتر از Wi-Fi خانگی شما است، بنابراین ارزش آزمایش را دارد.

 

  • .4هدفون خود را وصل کنید: PUBG Mobile صدای فوق‌العاده‌ای دارد و اغلب بلندگوهای تلفن شما این کار را انجام نمی‌دهند. هدفون خود را وصل کنید تا تجربه ای همه جانبه تر داشته باشید – همچنین به شما کمک می کند دشمن نزدیک به آن را مشخص کنید.

    نکات و ترفندهای PUBG Mobile

    نکات و ترفندهای PUBG Mobile

 

به لابی PUBG خوش آمدید

هنگامی که بازی را شروع می‌کنید، در لابی بارگیری می‌شوید، جایی که می‌توانید طیف کاملی از تنظیمات را تغییر دهید، نوع بازی خود را انتخاب کنید، دوستان خود را سازماندهی کنید، جوایز دریافت کنید و موجودی خود را مدیریت کنید. این به سه بخش متمایز تقسیم می شود – بازی، اجتماعی و فروشگاه، تا لابی در هر صفحه کمتر شلوغ شود. تنظیمات بازی از صفحه اصلی (مرکز) در لابی قابل دسترسی است.

نحوه تنظیم نرخ فریم: روی فلش بالا در گوشه سمت راست پایین، سپس تنظیمات از منو و سپس گرافیک ضربه بزنید. در اینجا نرخ فریم را پیدا خواهید کرد. اگر اوضاع نابسامان به نظر می رسد، ممکن است بخواهید پایین را انتخاب کنید. اگر گوشی قدرتمندی دارید، افراطی را امتحان کنید

 

نحوه تنظیم سطح گرافیک: زمانی که برای اولین بار وارد سیستم می شوید از شما خواسته می شود، اما می توانید سطح گرافیک PUBG Mobile را نیز برای مدیریت جزئیات تنظیم کنید. همانطور که بیشتر می بینید، بالاتر بهتر است، اما این می تواند بر عملکرد تأثیر منفی بگذارد. با این و نرخ فریم بازی کنید، اگر بازی بدون مشکل اجرا نشد تنظیم کنید – اما مراقب پینگ هم باشید تا مطمئن شوید که تاخیر سرور نیست. همچنین یک گزینه “متعادل” وجود دارد – این بازی را روان نگه می دارد و تنظیمات را برای شما تنظیم می کند.
Engage HDR mode: باز هم، این گزینه در بخش گرافیک قرار دارد، اگرچه صادقانه بگویم، تفاوت فاحشی در هنگام درگیر شدن ندیده‌ایم.
دانلود محتوای مورد نیاز: زمانی که بازی را شروع می کنید، همه محتوا دانلود نمی شود. برای روان‌تر کردن کارها، برای دانلود سایر موارد زمان بگذارید تا زمانی که می‌خواهید بازی کنید تاخیری در بازی ایجاد نشود. به تنظیمات بروید و در پایین منو «دانلودها» را پیدا کنید. در اینجا می توانید شروع کنید، مکث کنید یا پیشرفت عناصر بازی را که در حال دانلود هستند بررسی کنید.
نحوه تنظیم شبکه هدف: Settings و سپس Scope را باز کنید. در اینجا می توانید رنگ کراس را تغییر دهید.
تغییر پاشش خون به قرمز: به کسی شلیک کردید و مه سبزی دیدید؟ اگر می‌خواهید آن را به قرمز تغییر دهید، به تنظیمات، تنظیمات جلوه بروید و می‌توانید رنگ‌ها را تغییر دهید.
نکات و ترفندهای PUBG 1Mobile

نکات و ترفندهای PUBG
1Mobile

 

حالت های بازی PUBG Mobile

تعداد زیادی راه برای بازی PUBG Mobile وجود دارد که هر به‌روزرسانی رویکرد جدیدی را به همراه دارد. در حالی که بازی کلاسیک اساساً یکسان باقی می‌ماند، حالت Arcade دارای انواع خاصی از بازی‌ها است، در حالی که EvoGround (که وارد و خارج از بازی شده است) گزینه‌های موقتی دارد. Arena که زمانی بخشی از EcoGround بود، اکنون بخشی به تنهایی است و حالت‌های چندنفره آرکید مانند بیشتری را ارائه می‌دهد. رویدادهای درون بازی گزینه های دیگری مانند Metro Royale را معرفی خواهند کرد.

 

در اینجا خلاصه ای از حالت های بازی فعلی در PUBG Mobile است. همه چیز در اینجا از طریق دکمه‌های بالای دکمه شروع قابل دسترسی است – اینجاست که نوع بازی و نحوه انجام آن را پیکربندی می‌کنید. روی انتخاب حالت ضربه بزنید و تمام گزینه ها را مشاهده خواهید کرد.

 PUBG Mobile

PUBG Mobile

 

چگونه سرور منطقه خود را انتخاب کنید: تغییر منطقه در گذشته راهی آسان برای انتقال به منطقه دیگر، ظاهر شدن به عنوان یک بازیکن جدید و برنده شدن آسان بود. اکنون فقط می توانید هر 60 روز یک بار منطقه را تغییر دهید. برای پیدا کردن گزینه، به حالت انتخاب بروید و منطقه بالا سمت راست را مشاهده می کنید، روی آن ضربه بزنید و تنظیماتی را پیدا خواهید کرد که می توانید منطقه را تغییر دهید. اگر در منطقه خود پینگ بدی دریافت می کنید یا از خانه دور هستید و در منطقه اشتباهی بازی می کنید، این می تواند مشکل را برطرف کند.

 

 

نوشته های مشابه