مقالات

مکان های مخفی موبایل PUBG

PUBG Mobile

مکان های مخفی موبایل PUBG

PUBG Mobile یکی از پرطرفدارترین بازی‌های تاریخ است، با کیلومترها نقشه که حتی دانش‌آموزترین کهنه‌کار این بازی نیز قادر به یادآوری آن نیست. در این راهنمای کوتاه، مهم‌ترین مکان‌های مخفی در PUBG Mobile را بررسی می‌کنیم .

در حالی که افراد معمولاً در مورد این مناطق ناآگاه هستند، برخی ممکن است واقعاً شناخته شده باشند، شما باید به طور مداوم مراقب فریب ها یا حملات ناگهانی در این مناطق باشید.

PUBG Mobile

PUBG Mobile

 

فهرست مطالب

 

مکان های مخفی موبایل PUBG 2021

  • 1) در بالای رایانه های شخصی در Erangel پنهان شوید
  • 2) غار پنهان پر از چیزهای غیر معمول در Vikendi
  • 3) به سرعت در بالای یک برج بلند در Erangel ضربه بزنید
  • 4) از بالای درخت در Erangel بالا بروید
  • 5) غاری با انبوهی از سلاح های ارزشمند در میرامار

 

1.در بالای رایانه های شخصی در Erangel پنهان شوید

در حالی که به طور کلی نمی توانید سلاح های قابل استفاده متعددی را از این نوع مکان ها کشف کنید، اما هنوز یک منطقه بسیار ارزشمند برای استفاده به عنوان مخفیگاه برای حمله به دشمنان خود است. در صورتی که از اینجا یک حمله غیرمنتظره انجام دهید، دور از ذهن است که دشمنان این گزینه را داشته باشند که آن را ببینند.

PUBG Mobile

PUBG Mobile

این منطقه در جزیره جنوبی، در منطقه پایگاه نظامی Sosnovka است. اگر آخرین شناور در اطراف این نقطه باشد، می توانید از این قلعه برای منافع بالقوه خود استفاده کنید.

 

در نقطه ای که شما یک دسته از رایانه های شخصی را می بینید، می توانید به سادگی بالای آنها قرار بگیرید و به لبه برسید. بعید است که کسی این گزینه را داشته باشد که شما را در آنجا کشف کند.

 

2) غار پنهان پر از چیزهای غیر معمول در Vikendi

PUBG Mobile

PUBG Mobile

این منطقه در ضلع شمالی Podvosto واقع شده است. این غار مخفی پوشیده شده با سقف نسبتاً بلند است. برای ورود باید ورودی/محاصره غار را که شبیه سنگ است جدا کنید. بسیاری از افراد در مورد این منطقه فکر می کنند، بنابراین، در صورتی که شما نیاز به دریافت قوانین رایگان آن دارید، سرعت امری اساسی است. روی نقطه‌ای با وسایل نقلیه در نزدیکی فرود بیایید، هر چیزی را که از آن به دست آورده‌اید با حداکثر گاز به سمت ورودی سنگی برانید و آن را تکه تکه کنید.

 

در داخل غارنورد تعداد زیادی دراپ باکس قرمز خواهید دید. این یک انبار مخفی است که مملو از چیزهای سطح بالا، اسلحه های غیر معمول و ضمیمه ها است. شما می توانید تمام سلاح های airdrop را از اینجا تهیه کنید. در هر صورت، دشمنان ممکن است به زودی بیایند و گیرکردن در داخل غار تنها با یک روش برای بیرون آمدن چیزی نیست که باید آن را امتحان کنید و در نظر بگیرید.

 

از این رو، ضروری است که همه چیزهای مورد نیاز را دریافت کنید و در اولین فرصت از غار خارج شوید. با سلاح‌هایی که اخیراً به دست آورده‌اید، می‌توانید یک تله در ورودی بچینید یا به سادگی به منطقه دیگری روی نقشه بروید.

در نقطه ای که شما یک دسته از رایانه های شخصی را می بینید، می توانید به سادگی بالای آنها قرار بگیرید و به لبه برسید. بعید است که کسی این گزینه را داشته باشد که شما را در آنجا کشف کند.

3) به سرعت در بالای یک برج بلند در Erangel ضربه بزنید

 

منطقه مخفی زیر در نزدیکی سایت Novorepnaye قرار دارد. در نزدیکی شیب، برج فولادی بزرگی را خواهید دید که می‌توانید آن را حرکت دهید تا نقطه‌نظر ایده‌آل را در منطقه کلی ببینید.

 

به سادگی میل تکیه گاه را دنبال کنید و تا جایی که معقولانه انتظار می رود حرکت کنید، با توجه به اینکه قبلاً یک تفنگ تفنگدار ماهر را کشف کرده اید، می توانید اساساً قلمرو را کنترل کنید و هر گونه حرکت به سمت دشمنان را کوتاه کنید. در هر صورت، این آخرین قسمتی است که افراد سعی می‌کنند نقص آن را ببینند، این است که شخصیت شما در صورت عدم امکان بالا و پایین افتادن از برج، اثرات بد آسیب واقعی را تجربه می‌کند.

PUBG Mobile

PUBG Mobile

 

4) از بالای درخت در Erangel بالا بروید

شما می توانید بر روی یک زیر شیروانی نزدیک به منطقه مدرسه بپرید و از آن نقطه، می توانید بر روی یک درخت بلند در نزدیکی بالا بروید. در حالی که این منطقه ممکن است فقط یک قلعه ساده به نظر برسد، غیرممکن است که افراد گزینه ای برای مرتب کردن این موضوع داشته باشند. پخش‌کننده‌های PUBG Mobile معمولاً بدترین تمرکز عمودی را دارند، زیرا کنترل ساده‌ای که کنسول (صفحه‌کلید) و ماوس می‌دهند را ندارند.

 

وقتی بالای درخت هستید، باید مراقب رشد خود باشید، زیرا می توانید به طور موثری از آن پایین بیایید و مجروح شوید. راه اندازی یک واحد درمان اضطراری تا کنون ایده آل است. این نقطه بهترین نقطه در آخرین دایره است، شما می توانید هر یک از آن دشمنان خزنده را از قبل ببینید و آنها را به پایان برسانید.

PUBG Mobile

PUBG Mobile

 

5) غاری با انبوهی از سلاح های ارزشمند در میرامار

بدون شک تعداد قابل توجهی از حقایق داخلی در ماسه های میرامار پوشانده شده است. با این وجود، تعداد نسبتا کمی از آنها به اندازه کافی بزرگ هستند که به غیر از یک مکان مخفی موقعیت مطلوبی را به شما بدهند.

PUBG Mobile

PUBG Mobile

 

در نزدیکی لس لئونز، یک تشخیص بسیار جالب وجود دارد که شبیه یک معدن ساده در کوچکتر از مینی نقشه است. هنگامی که فرود می آیید و در آن منطقه پذیرش می کنید، این گزینه را خواهید داشت .که چیزهای مهمی مانند مدارک تحصیلی سطح بالا، تفنگ های تهاجمی مانند AKM، M416 و G36C را کشف کنید. حتی می توانید داخل آن دهانه را بپوشانید تا یک دام نیز ایجاد کنید، اما توصیه نمی شود.

نوشته های مشابه